Інформація про рівні показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» за 2021 рік.
Відповідно до вимог рішень НКРЗІ від 15.04.2010р. №174, (у редакції рішення НКРЗІ від 30.06.2020р. за №2), ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» регулярно розміщує інформацію щодо рівнів показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) із доступу до Інтернету.
Досягнутий рівень показників ЯТП за 2021 рік:
- Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час — 88%;
- Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів, щодо їх некоректності (неправильності) — 0,06%;
- Відсоток успішних реєстрацій у мережі — 98%;
- Відсоток відмов реєстрацій у мережі — 3,95%;
- Час затримки передачі даних в один бік — 0,01с.
Інформація про рівні показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» за 2020 рік.
Відповідно до вимог рішень НКРЗІ від 15.04.2010р. №174, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2010р. за №429/17724 та від 13.12.2016р. №660, ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» регулярно розміщує інформацію щодо рівнів показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) із доступу до Інтернету.
Досягнутий рівень показників ЯТП за 2020 рік:
- Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час — 100%;
- Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів, щодо їх некоректності (неправильності) — 0,14%;
- Відсоток успішних реєстрацій у мережі — 98%;
- Відсоток відмов реєстрацій у мережі — 4%;
- Час затримки передачі даних в один бік — 0,1 с.
Інформація про рівні показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» за 2019 рік.
Відповідно до вимог рішень НКРЗІ від 15.04.2010р. №174, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2010р. за №429/17724 та від 13.12.2016р. №660, ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» регулярно розміщує інформацію щодо рівнів показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) із доступу до Інтернету.
Досягнутий рівень показників ЯТП за 2019 рік:
- Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час — 100%;
- Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів, щодо їх некоректності (неправильності) — 0,14%;
- Відсоток успішних реєстрацій у мережі — 98%;
- Відсоток відмов реєстрацій у мережі — 4%;
- Час затримки передачі даних в один бік — 0,1 с.
Інформація про рівні показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» за 2018 рік.
Відповідно до вимог рішень НКРЗІ від 15.04.2010р. №174, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2010р. за №429/17724 та від 13.12.2016р. №660, ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» регулярно розміщує інформацію щодо рівнів показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) із доступу до Інтернету.
Досягнутий рівень показників ЯТП за 2018 рік:
- Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час — 100%;
- Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів, щодо їх некоректності (неправильності) — 0,48 %;
- Відсоток успішних реєстрацій у мережі — 95%;
- Відсоток відмов реєстрацій у мережі — 5%;
- Час затримки передачі даних в один бік — 0,1 с.
Інформація про рівні показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» за 2017 рік.
Відповідно до вимог рішень НКРЗІ від 15.04.2010р. №174, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2010р. за №429/17724 та від 13.12.2016р. №660, ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» регулярно розміщує інформацію щодо рівнів показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) із доступу до Інтернету.
Досягнутий рівень показників ЯТП за 2017 рік:
- Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час — 100%;
- Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів, щодо їх некоректності (неправильності) – 0,86 %;
- Відсоток успішних реєстрацій у мережі – 95%;
- Відсоток відмов реєстрацій у мережі – 5%;
- Час затримки передачі даних в один бік – 1 с.
Інформація про рівні показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» за друге півріччя 2016 року.
Відповідно до вимог рішень НКРЗІ України від 15.04.2010р. №174, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2010 р. за №429/17724 та від 29.12.2015р. №694, ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» регулярно розміщує інформацію щодо рівнів показників якості телекомунікаційних послуг із доступу до Інтернету.
Досягнутий рівень показників ЯТП за друге півріччя 2016 року:
- Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості – 1 доба;
- Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів, щодо їх некоректності (неправильності) – 1%;
- Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних – 5%;
- Відсоток успішних реєстрацій у мережі – 90%;
- Відсоток відмов реєстрацій у мережі -10%;
- Час затримки передачі даних в один бік – 3 м/с.