Звітність

Home » Звітність

Інформація про рівні показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» за  2021 рік.

Відповідно до вимог рішень НКРЗІ від 15.04.2010р. №174, (у редакції рішення НКРЗІ від 30.06.2020р. за №2), ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» регулярно розміщує інформацію щодо рівнів показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) із доступу до Інтернету.

Досягнутий рівень показників ЯТП за 2021 рік:

  1. Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час  — 88%;
  2. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів, щодо їх некоректності (неправильності) — 0,06%;
  3. Відсоток успішних реєстрацій у мережі — 98%;
  4. Відсоток відмов реєстрацій у мережі — 3,95%;
  5. Час затримки передачі даних в один бік — 0,01с.

Інформація про рівні показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» за  2020 рік.

Відповідно до вимог рішень НКРЗІ від 15.04.2010р. №174, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2010р. за №429/17724 та від 13.12.2016р. №660, ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» регулярно розміщує інформацію щодо рівнів показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) із доступу до Інтернету.

Досягнутий рівень показників ЯТП за 2020 рік:

  1. Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час  — 100%;
  2. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів, щодо їх некоректності (неправильності) — 0,14%;
  3. Відсоток успішних реєстрацій у мережі — 98%;
  4. Відсоток відмов реєстрацій у мережі — 4%;
  5. Час затримки передачі даних в один бік — 0,с.

Інформація про рівні показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» за  2019 рік.

Відповідно до вимог рішень НКРЗІ від 15.04.2010р. №174, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2010р. за №429/17724 та від 13.12.2016р. №660, ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» регулярно розміщує інформацію щодо рівнів показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) із доступу до Інтернету.

Досягнутий рівень показників ЯТП за 2019 рік:

  1. Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час  — 100%;
  2. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів, щодо їх некоректності (неправильності) — 0,14%;
  3. Відсоток успішних реєстрацій у мережі — 98%;
  4. Відсоток відмов реєстрацій у мережі — 4%;
  5. Час затримки передачі даних в один бік — 0,с.

Інформація про рівні показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» за  2018 рік.

Відповідно до вимог рішень НКРЗІ від 15.04.2010р. №174, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2010р. за №429/17724 та від 13.12.2016р. №660, ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» регулярно розміщує інформацію щодо рівнів показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) із доступу до Інтернету.

Досягнутий рівень показників ЯТП за 2018 рік:

  1. Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час  — 100%;
  2. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів, щодо їх некоректності (неправильності) — 0,48 %;
  3. Відсоток успішних реєстрацій у мережі — 95%;
  4. Відсоток відмов реєстрацій у мережі — 5%;
  5. Час затримки передачі даних в один бік — 0,с.

Інформація про рівні показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» за  2017 рік.

Відповідно до вимог рішень НКРЗІ від 15.04.2010р. №174, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2010р. за №429/17724 та від 13.12.2016р. №660, ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» регулярно розміщує інформацію щодо рівнів показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) із доступу до Інтернету.

Досягнутий рівень показників ЯТП за 2017 рік:

  1. Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час  — 100%;
  2. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів, щодо їх некоректності (неправильності) – 0,86 %;
  3. Відсоток успішних реєстрацій у мережі – 95%;
  4. Відсоток відмов реєстрацій у мережі – 5%;
  5. Час затримки передачі даних в один бік – 1 с.

Інформація про рівні показників якості телекомунікаційних послуг (ЯТП) ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» за друге півріччя 2016 року.

Відповідно до вимог рішень НКРЗІ України від 15.04.2010р. №174, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2010 р. за №429/17724 та від 29.12.2015р. №694, ТОВ «Перша Інвестиційна Спілка» регулярно розміщує інформацію щодо рівнів показників якості телекомунікаційних послуг із доступу до Інтернету.

Досягнутий рівень показників ЯТП за друге півріччя 2016 року:

  1. Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості – 1 доба;
  2. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів, щодо їх некоректності (неправильності) – 1%;
  3. Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних – 5%;
  4. Відсоток успішних реєстрацій у мережі – 90%;
  5. Відсоток відмов реєстрацій у мережі -10%;
  6. Час затримки передачі даних в один бік – 3 м/с.